Головна » Новини > » Міністерство юстиції посилило вимоги до державних реєстраторів

Міністерство юстиції посилило вимоги до державних реєстраторів

П’ятниця, 08 Лис 2019, 09:34

З метою посилення вимог до державних реєстраторів, наказом Міністерства юстиції України від 04 листопада 2019 року за № 3388/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 листопада 2019 за  № 1145/34116 внесено зміни до Кваліфікаційних вимог до державного реєстратора, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 29 грудня 2015 року № 2790/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 31 грудня 2015 року за № 1667/28112, виклавши їх у новій редакції.

 Кваліфікаційні вимоги, розроблені відповідно до Законів України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” та поширюються на державних реєстраторів прав на нерухоме майно та державних реєстраторів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що перебувають у трудових відносинах із суб’єктом державної реєстрації (далі – державні реєстратори).

Передбачено, що для державних реєстраторів, крім вимог, передбачених Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу” та іншими законами України, встановлюються наступні:

– стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

– успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

Інформуємо, що даний наказ набирав чинності 08.11.2019.